Friday 12 June 2015

Benih bunga matahari percuma untuk anda

Assalammualaikum semua. 

Hari ini saya dan adik rajin nak asingkan benih bunga matahari yang dah layu lama. Banyak pula benihnya.

Asalnya benih matahari saya dapat dari perkampungan orang asli di pahang. Lepas tanam dan berbunga makin banyak stok benih. Jadi saya suka untuk berkongsi dengan kawan-kawan lain secara PERCUMA.

Benihnya mudah disemai. 3 hari sudah tumbuh. Lepas 3 bulan ia berbunga. Jika ia diletakkan dikawasan luas ia akan bercabang-cabang. Sangat cantik! 

Bagaimana untuk dapatkannya?
1. Be my follower. Saya pun akan follow anda.
2. Share link blog ini supaya ramai yang boleh dapatkan benih matahari ini juga.
3. Emailkan nama dan alamat anda ke email le3furenzu@gmail.com

Kat bawah gambar2 bunga matahari saya. Pokoknya lebih tinggi dari tuan.






Jangan malu2 ya untuk dapatkan. =)

1 comment: